dinsdag 19 juli 2011

Dutch Magnolia Lovers #12

En daar zijn we weer met de nieuwe challenge,
deze keer bedacht door teamlid Yvonne.
Alhoewel het weer hier in Nederland niet erg wil meewerken,
het is toch écht zomer en de challenge luidt dan ook:

Zomerpret! / Summertime!
De Opdracht: leef je helemaal uit binnen dit thema...alles mag!
(zolang er natuurlijk maar een magnolia stempel op zit)

en...
natuurlijk zijn er weer leuke prijzen te winnen;

Voor de gastdesigner, die wordt gekozen door het DT heeft
Harlekino en kortingskode van 15 euro beschikbaar gesteld,
te besteden aan de nieuwe collectie magnolia stempels die binnenkort uitkomt.
en voor de random gekozen winnaar
stelt Jacobi deze prachtige prijs beschikbaar

 Natuurlijk hebben wij als DT en onze gastdesigner weer ons best gedaan
om jullie te inspireren;

Gastdesigner Mieke








14 opmerkingen:

  1. Oh leuke uitdaging, ik ga er eens mee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt!
    ik ga mijn best weer doen!

    groetjes, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke voorbeelden hebben de dames weer gemaakt, ook weer een leuke uitdaging, ik ga er mee aan de slag. groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So die is leuk! ik ga ook meteen aan de slag eens kijken wat ik op papier krijg met de zon op de achtergrond. Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten design team! En ben ook best tevreden over mijn eigen kaart als gast designer:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt.
    Zo komt de zomer dan toch een beetje binnen.

    Groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterde kaartjes maken jullie allemaal.
    Vol verbazing zit in daar naar te kijken en vind het erg knap hoe jullie dat allemaal bedenken en uit de handen krijgen.
    Maar ja ik heb dan ook maar eens een poging gewaagd, al komt het nog niet in de buurt bij het niveau van jullie kaarten

    groetjes maril

    BeantwoordenVerwijderen
  8. great Challenge! thanks for the inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo allemaal.
    Ik heb ook een kaartje geplaatst voor de challenge, vond het een beetje moeilijk met al die regen een zomer kaartje te maken hi hi

    Maar ik heb er met veel plezier aan gewerkt.
    ik hoop dat ik hem goed geplaatst heb zo.

    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo lieve allemaal,

    Zo fijn dat jullie het een leuke challenge vinden!

    En wat een superleuke en lieve reacties plaatsen jullie toch....
    Superbedankt daarvoor namens het hele DML-Challenge team.

    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke opdracht weer en wat een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt door het DT-Team. Bedankt hiervoor.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful creations from the Design Team. Thanks for the inspiration.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb er maar een zomeravond tag van gemaakt.
    Vond het een erg leuke uitdaging, bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie creaties hebben jullie allemaal gemaakt zeg, echt een feestje om te bewonderen !!

    Ik denk dat ik wel namens alle DT leden mag spreken dat we het heel leuk vinden dat jullie zoveel werk van de challenge hebben gemaakt !!

    Groetjes Samira

    BeantwoordenVerwijderen