maandag 4 juli 2011

Dutch Magnolia Lovers #11

En daar zijn we weer met een nieuwe uitdaging,
deze keer bedacht door Thea;

Maak een jongenskaart,
dat is op zich voor de meeste van ons al een hele uitdaging,
maar Thea heeft nog een paar voorwaarden bedacht:
Gebruik hiervoor
- een Edwin stempel
- kraft papier
- groen designpapier

We hebben weer een paar leuke prijzen  voor jullie in petto;
Voor de gastdesigner deze prachtige set,
gesponsord door
en voor de (random) winnaar deze mooie bloemenset
gesponsord door Margo's hobbyartikelen


Het design team heeft weer een aantal leuke voorbeelden voor jullie gemaakt
waar jullie misschien weer inspiratie uit kunnen opdoen;

Gastdesigner Ans











4 opmerkingen:

  1. Jammer ik heb nog geen edwin stempel... dus dan zal ik deze even over moeten slaan. Wat een prachtige voorbeeld kaarten zijn er weer gemaakt. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke opdracht hebben jullie bedacht. En wat een prachtige uitwerkingen zijn er gemaakt door het DT-Team. SUPER!! Bedankt hiervoor.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten zijn er weer gemaakt. Dames ik geef jullie een dikke pluim, prachtig zijn ze. Een jongenskaart valt niet altijd mee om te maken, maar op dat moment had ik ook maar èèn Edwin stempel die zovelen al van jullie hebben, het lieve vissermannetje. Dus werd het een creatie van mij met het vissermannetje erop. De prijs vind ik ook geweldig deze keer. die mooie Tilda stempel, duimen jullie ook even voor mij...Ik ben benieuwd wie deze zal krijgen. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer, ik had nog een kaart gemaakt. Maar ik kon hem vanmorgen niet meer plaatsen. Groetjes van ineke

    BeantwoordenVerwijderen