maandag 3 september 2012

Dutch Magnolia Lovers #39

En...daar zijn we weer met een hele leuke nieuwe challenge 
die bedacht is door DT leden Hilde en Petra,
Zij hebben onderstaande Sketch voor jullie bedacht;
Natuurlijk laten we jullie vrij om de sketch te draaien, te spiegelen of
uit te rekken.

Voor de random winnaar hebben we weer een hele leuke prijs!
(foto volgt z.s.m.)

Ook wordt uit alle inzendingen door ons de mooiste gekozen,
die onze nieuwe gastdesigner mag worden.


Hieronder de voorbeelden van onze DT leden;









We hopen dat jullie weer allemaal gezellig met ons mee gaan doen!
(lees wel eerst goed de regels door a.u.b.)

3 opmerkingen:

  1. Leuke sketch deze keer!!
    Maar ik heb even een vraagje en omdat er op mijn mailje niet geantwoord word? Ik heb de challenge van #37 een prijsje gewonnen maar nog steeds niets van gezien of gehoord? willen jullie even contact op nemen met me?

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo allemaal
    ik heb ook een vraagje
    ik krijg het blinki niet geplaatst hoe moet dat???
    willen jullie me er mee helpen
    bedankt
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke voorbeelden en erg leuke sketch

    BeantwoordenVerwijderen