maandag 19 december 2011

Dutch Magnolia Lovers #22

Onze nieuwe challenge is bedacht door DT lid Neline.
Wat is er nu leuker in deze tijd van het jaar om je huis lekker gezellig te maken,
vandaar haar idee
"Maak een kerstversiering"
"Make a Christmas decoration"

De prijs voor de random winnaar is dit keer beschikbaar gesteld door

en het is deze nieuwe doohickey!
Ook deze keer hebben we weer ons best gedaan om voorbeelden
ter inspiratie voor jullie te maken.

We hopen natuurlijk dat jullie weer gezellig met onze challenge mee gaan doen!


Gastdesigner Karin

Gastdesigner Mandy

Christa






3 opmerkingen:

  1. Het ziet er allemaal geweldig uit wat jullie hebben gemaakt.
    Ik probeer nog wat te maken, maar weet niet of het lukt.

    Groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net toevallig vanmorgen een post op mijn blog gezet met een Magnolia Kerstversiering, dus meteen maar even een link hier geplaatst!
    :-D
    Wat een toeval!

    Maar mijn creatie valt helemaal in het niets vergeleken bij wat jullie allemaal gemaakt hebben! Prachtig, hoor!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou daar is ie dan mijn kerstslinger!
    groetjes van corry b

    BeantwoordenVerwijderen