vrijdag 21 oktober 2011

500 volgers blogcandy !!!


Ons blog bestaat inmiddels bijna 8 maanden en we hebben
al meer dan 500 volgers, waar we toch best een beetje trots op zijn
en we hebben besloten om ter ere van dit feit een blogcandy
te organiseren.

Onze sponsors hebben hiervoor weer een paar leuke prijzen
toegezegd;

allereerst
met
één stempel uit de nieuwe kerstserie plus éénmaal de complete nieuwe serie design papier.


vervolgens heeft
 voor één van de drie winnaars de volgende stempels
en last but not least

van onze sponsor Scrap and More
een waardebon van € 15,--

Wat moet je doen om in aanmerking te komen voor één van deze
fantastische prijzen????
- wordt volger van dit blog (voor zover je dat nog niet bent)
- plaats de foto van de blogcandy in je sidebar met een link naar deze post
- meld je via mr. Linky aan voor deze blogcandy

Simpel toch?

Op zaterdag 22 oktober zullen wij hier de 3 winnaars van deze candy bekendmaken,
dus houdt ons blog in de gaten!



27 opmerkingen:

  1. Allereerst van harte gefeliciteerd! wat een prestatie! om trots op te zijn! Ga vooral zo door, ik blijf de trouwe volgster die ik al was...
    Ik heb speciaal voor jullie iets gemaakt, dat is ook wat ik bij jullie in de link heb geplaatst.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met zoveel volgers, wow!! En wat leuk dat jullie nu een candy gaan weggeven, dank jullie wel voor de kans.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal. 500 volgers! Wow. Er zullen er vast nog vele volgen want er zijn op jullie blog:
    * leuke challenges
    * Inspirerende voorbeelden
    *Leuke prijzen te winnen door fantastische sponsors
    Ik hoop dat jullie nog lang ons blijven uitdagen en inspireren.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie 500 volgers. Vind het ook altijd erg leuk om met Challenges mee te doen. Wat een prachtige Candy geven jullie weg. Bedankt voor de kans. Ga het op mijn blog plaatsen.

    Fijn weekend.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met het behalen van jullie 500 blog volgers.
    er zullen er vast en zeker meer bij komen want jullie blog ziet er super leuk uit(Y)
    bedenken leuke challenges:D en de voorbeelden zien er ook altijd super uit:D
    wij zeggen ga zo door:D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met zoveel volgers!!!
    Wat leuk dat jullie een gave candy weggeven. Ik doe graag mee.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke candy!
    Gefeliciteerd met jullie succes!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lijkt mij ontzettend gaaf om zoveel volgers te hebben! Gefeliciteerd met dit bereik! En SUPER dat jullie trakteren met deze candy. Ik wil graag meedingen dus bij deze!

    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met dit mooie aantal volgers! Ik heb wel zin in een leuk prijsje :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met jullie volgers. Ben een grote fan van jullie blog. Niet alleen voor de challenges, maar ook voor de bron van inspiratie!

    Groetjes
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat ! zoveel volgers dat is verdient !!!
    Wat een leuke candy!
    Ik doe heel graag mee.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gefeliciteerrrrrrddd met zoveel volgers, heel goed hoor, ik doe graag mee met jullie candy, en volger ben ik al vanaf het begin hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi lief team
    gefeliciteerd met 500 volger in zo'nn korte tijd
    volger was ik al bij jullie, en het staat op mijn blog in de sidebar
    heel erg bedankt voor deze kans om te winnen
    een fijne zondag allemaal
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met het behalen van meer dan 500 volgers... dat er nog vele mogen volgen!!!
    Ontzettend leuk dat jullie, door het behalen hiervan, deze geweldig leuke Candy weg geven!
    Natuurlijk waag ik ook een kansje! Heel gaaf.. Ben Benieuwd!
    Lieve Groetjes
    Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Congrats to 500 Followers! Great! Like your Challenge and I am following it for some time already! So now I have taken the chance to take part at your Candy, too =) I have posted it on my sidebar!
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met het behalen van de 500 volgerssssss en er zullen er zeker nog velen bij komen. Wat een mooie candy's, wij wagen ook een kansje en de candy staat al op ons blog.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat met zoveel volgers in 8 maanden, super! Ik kan enorm genieten van jullie DT voorbeelden en leuke challenges. En wat fantastisch dat jullie zoveel sponsors hebben voor deze gave candy, ik doe graag mee:)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd met het behalen van al weer meer dan 500 volgers! En wat super leuk dat jullie dit willen vieren met deze fantastische candy! Ik wil graag een gokje wagen hoor! Helaas heb ik de laatste maanden weinig tijd gehad om te scrappen maar ik hoop binnenkort weer aan de slag te kunnen en kom dan zeker een keer met jullie challenge meedoen! Veel succes iedereen met deze candy, lieve groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoe gaaf is dit zeg!!!! Gefeliciteerd....wat een top prestatie! En wat leuk dat dat gevierd wordt met zo'n leuke blog candy's.
    Ik doe graag een gokje...wie niet:-)
    Succes voor iedereen die mee doet.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thanks for the chance to win such a great candy! Love your blog with your sweet banner!
    Hugs, Manuela x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuke candy!
    ik doe ook heel erg graag mee :)
    ik heb hem ook zonet op mijn blog geplaatst

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. GEFELICITEERD!!! met je 500volgers....grandioos......Natuurljk doe ik heel erg mee met jullie candy, enne volger ben ik al een hele poos.
    Ook doe ik jullie bedanken voor de hardstikke leuke challenges altijd
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Vandaag keek ik en tot mijn verbazing zag ik dat jullie al 537 volgers hadden. Wat veel... van harte gefelciteerd hoor met je meer dan 500 volgers en ik hoop dat jullie nog lang voortbestaan want ik doe graag mee met jullie challenges. (Als al die vrouwen allemaal meededen dat was leuk geweest). Hij staat allang op mijn blog want ik was nr. 2 Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik check jullie blog al een tijdje en ben nu toch volger geworden. Ook al is het tegen mijn principes in om volger te worden bij een candy, maar ik mak nu graag een uitzondering.
    Wat een leuke kado's geven jullie weg, zeg! :-D
    Ben een huge fan van Magnolia's en hoop ze nog lang te gebruiken!

    Liefs, San

    p.s. jullie candy komt zo op mijn blog te staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Op zo'n korte tijd zoveel volgers, en terecht! Gefeliciteerd!
    Wat een leuke candy. Ik heb hem in mijn sidebar gezet.
    Liefs, Mieke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauww, al meer dan 500 volgers. PROFICIAT!!! Ik hoop dat jullie nog lang door zullen gaan, want de challenges zijn altijd super leuk en ik doe hier dan ook regelmatig aan mee. Dus volger ben ik al lang!!
    En wat een super gave candy geven jullie weg, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met jullie 500 volgers. Echt fantastisch!!!
    En wat een hele leuke candy. Ik heb hem in mijn sidebar gezet hoor en volger was ik al.

    Groetjes Glenda

    BeantwoordenVerwijderen