maandag 28 maart 2011

Dutch Magnolia Lovers #4

Voor onze vierde challenge is de opdracht bedacht door teamlid Janet.
Dit keer een hele makkelijke opdracht voor jullie nl.
Anything Goes
We hopen dat jullie van deze gelegenheid gebruik willen maken
en lekker met je kaart/doosje of wat dan ook mee willen gaan
doen met onze challenge en zo kans te maken op deze
fantastische prijs
die ter beschikking is gesteld door

Alles mag dus zolang er maar een Magnolia stempel op te zien is.

Hieronder ter inspiratie de voorbeelden van het DT en natuurlijk
die van onze eerste gastdesigner.

GDT Cora,
die ons verraste met deze prachtige taartkaart!













9 opmerkingen:

  1. Wow wat een hoop deelnemers. Leuk dat jullie meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry, op de een of andere manier kreeg ik mijn creatie niet op de foto bij mister Lincky. Ik heb daarom maar een foto van mezelf gedaan en hopen dat jullie dan naar mijn blog gaan kijken. Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creaties hebben julle als DT gemaakt.

    De ingezonden creaties zijn ook erg mooi.
    Vind het erg leuk om mee te doen.

    Fijn weekend.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo net mijn tag geplaatst,voor het eerst een gemaakt dus een extra uitdaging voor mijzelf.Wat een mooie dingen zijn er al gemaakt zeg!!Succes allemaal.Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat staan er weer een prachtige creaties Dames. gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vond het leuk om weer mee te doen .
    groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb ook maar eens mee gedaan en vond het erg leuk.heb me gelijk als volger aangemeld.
    groetjes janna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. goede avond

    wat zijn er al een boel mooie creaties gemaakt zeg ! ik heb mijn creatie er ook bijgezet.

    nog een fijne avond
    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi ik heb van de week via de mail een magnolia kaart grijs met zwart naar jullie verzonden maar zie deze er nog steeds niet tusen staan
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen