maandag 14 februari 2011

Eindelijk is het zover...we gaan van start met de eerste challenge

Op deze Valentijnsdag is het dus eindelijk zover.
Wij hebben als DML team  al veel plezier gehad met het
voorbereiden van de eerste challenge met als thema
Maak een valentijns verrassing
(hoe kan het ook anders he, op deze datum?)
en de voorbeelden zijn dan ook heel mooi
en ook zeer verschillend geworden.
We hopen dat we jullie zo genoeg inspiratie hebben
gegeven om lekker mee te gaan doen met onze
eerste challenge!




Thea












En bij een wedstrijd hoort natuurlijk een prijs.
De winnaar, die gekozen wordt door de DT leden
wint deze hele leuke prijs

Gesponsord door Jacobi Drachten.

 Ook hebben we besloten om elke challenge een tweede prijswinnaar
te kiezen die onze gastdesigner mag zijn bij de eerstvolgende challenge.

We kunnen bijna niet wachten op de eerste inzendingen, dus doe je best!







21 opmerkingen:

  1. Ooh, wat een prachtige creaties allemaal, echt geweldig en wat leuk dat jullie nu van start zijn gegaan. Veel succes meiden.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige creaties van het team, heel veel succes met deze mooie blog ,en ik ga me best doen voor een valentijscreatie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn stuk voor stuk prachtige creaties! Veel succes!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende creaties!

    Groetjes,

    Marie-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creaties hebben jullie gemaakt!!
    Heel veel succes het jullie nieuwe challenge blog.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou nou meiden
    prachtige werkjes hoor
    super gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. DT team het zijn super mooie creaties geworden heel mooi! Als het een week eerder was deze challenge dan had ik zeker mee gedaan maar nu heeft mijn topper het cadeau al gekregen.Dus ik wacht even op de nieuwe uitdaging!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauww wat hebben jullie allemaal prachtige creaties gemaakt, succes met de challenge.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie creaties zijn er gemaakt door het team, helemaal leuk.
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dames wat een prachtige creaties hebben jullie gemaakt. Veel succes met jullie challenge blog.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo dat i nog eens een begin.Echt super creatie's.Heel veel succes.
    Gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel succes met deze challenge blog. Jullie zijn goed bezig geweest en hebben prachtige voorbeelden gemaakt.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaarten en andere projectjes. Veel succes met de challenge. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou mijn eerste inzending is een feit, wat een leuke challenge en wat een leuke , mooie voorbeelden staan er zeg. Heel veel succes en ik hoop zeker vaker deel te nemen.
    Groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat met jullie eerste challenge en heel veel sucses.
    Helaas denk ik dat het door mijn ziekte even niet lukt om deze eerste keer mee te doen,maar wens iedereen heel veel sucses met jullie inzendingen,
    Prachtige creaties hebben jullie gemaakt!!

    Liefs Michaela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige creaties zijn er gemaakt door het DT.team...


    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige creaties zijn er gemaakt. Super hoor, ik ga proberen om elke keer mee te doen.

    Groetjes hil

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuke creatie's zijn er al gemaakt. Mijn creatie staat op mijn blog.

    groetjes heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi,

    Ik heb mijn bijdrage gepost.
    Super mooi-creaties van de DT-leden.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sorry dames van dt-team dacht dat ik allang reactie had achter gelaten om te zeggen dat jullie voorbeelden super zijn,bij deze dan
    Groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Klopt jullie emailadres op deze blog wel? Ik heb er al twee keer een mail naar toegestuurd met mijn adres, maar niets gehoord.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen